Asteroid 2007 FF1 LIVE – Vesmírná skála „Aprílových bláznů“ se tento týden přiblíží k Zemi, říká NASA

Tento týden se přiblíží další asteroid, který sledují vesmírní nadšenci.

Asteroid 2007 FF1 Blízké a bezpečné setkání s naší planetou se podle vesmírných sledovačů očekává 1. dubna, ale stále je považováno za „rizikové“.

Jakýkoli objekt ve vzdálenosti 4,65 milionů mil od nás je považován za „potenciální nebezpečí“ ostražitými vesmírnými organizacemi a Aprílový blázen Asteroid proletí ve vzdálenosti 4,6 milionů mil od naší planety.

ve stejnou dobu, Asteroid 2013 BO76 ve čtvrtek proletěl kolem Země24. března, podle ohromující rychlosti 30 000 mph Sledovač NASA.

Je 450 metrů široký, přibližně stejně velký jako Empire State Building a naštěstí tento rychlý objekt o nějakou vzdálenost ztratil naši planetu.

Letadlo se podle údajů odhaduje na bezpečnou vzdálenost asi 3,1 milionu mil NASA Databáze objektů v blízkosti Země.

Přečtěte si živý blog asteroidu „Near Approach“, kde najdete nejnovější zprávy a aktualizace…

• Podrobnosti o asteroidu na den bláznů, rekapitulace

Ve vzdálenosti asi 4,5 milionu mil neboli 19,31 měsíční vzdálenosti se očekává, že NEO bezpečně proletí nad Zemí.

Pro astronomy je to však stále nebezpečná vzdálenost, a proto je planetka neustále pozorována.

• Pokračování podrobností o asteroidech ke dni Apríla

Asteroid, nazvaný 2007 FF1, dosáhne svého nejbližšího bodu k Zemi v pátek 1. dubna.

Podle Centra pro studium objektů blízko Země (CNEOS) má masivní asteroid velikost asi 260 metrů nebo 850 stop.

V současnosti není pozorován žádný jiný asteroid a očekává se, že v příštích dvou týdnech projde poblíž ve srovnání s FF1 2007.

• Podrobnosti o asteroidu na den bláznů

NASA sleduje masivní asteroid, který se pohybuje neuvěřitelnou rychlostí 30 000 mil za hodinu.

Asteroid, který je více než třikrát větší než světoznámý indický monument z bílého mramoru Taj Mahal, je schopen způsobit zkázu, pokud se srazí s planetou podobnou Zemi.

• NASA aktualizuje asteroidový program, část čtvrtá

Dříve museli vědci ručně provádět výpočty, aby se pokusili zjistit dopad Yarkovského a jeho vliv na dráhu asteroidu.

Doufáme, že tento program pomůže NASA objevit kteroukoli z nich Potenciálně nebezpečné asteroidy Možná jí to uniklo.

• NASA aktualizuje asteroidový program, část třetí

Sentry-II konečně umožní vědcům vzít v úvahu Yarkovského efekt, když se na to pokusí přijít Pokud Zemi zasáhne asteroid.

To bylo něco, co původní program s názvem Sentry nedokázal.

„Skutečnost, že Sentry nemohla automaticky zvládnout Yarkovského efekt, byla omezením,“ řekl David Farnokia, navigační inženýr z JPL.

• NASA aktualizuje svůj software asteroidů, pokračujte

NASA bude Upgradujte jeho 20 let starý software Pomocí nového algoritmu nazvaného Sentry-II, který bude pravidelně skenovat tabulku potenciálně nebezpečných asteroidů a jejich oběžné dráhy.

Sentry-II pak spočítá, zda některý z asteroidů na stole nebo přidaných na stůl je v nebezpečí, že zasáhne Zemi.

Nový systém bude brát v úvahu něco, čemu se říká Yarkovského efekt, který označuje, kdy asteroid absorbuje sluneční světlo a vyzařuje ho jako teplo.

• NASA modernizuje svůj asteroidový program

NASA má Aktualizujte svůj software pro riziko asteroidů Pro lepší objevování potenciálně nebezpečných vesmírných kamenů.

Laboratoř Jet Propulsion Laboratory (JPL) americké vesmírné agentury používá speciální typ softwaru k posouzení potenciálně nebezpečných asteroidů, které by se mohly srazit se Zemí.

Žádný blížící se asteroid není na cestě, ale astronomové často preventivně kontrolují oblohu.

• Asteroid delší než 4 modré velryby

Asteroid 2007 FF1 je charakterizován jako „nejméně čtyřikrát větší než modrá velryba“ Jerusalem Post.

• mise NEO

NASA doufá, že v roce 2026 spustí průzkumnou misi Near-Earth Object (NEO).

Pokud to agentura udělá, bude mít nakonec vesmírnou loď určenou výhradně pro Lov asteroidů.

Doufáme, že NEO Surveyor během prvního desetiletí mise najde 90 procent asteroidů 460 stop nebo větších.

• co je neo?

NASA považuje vše, co prochází blízko zemské oběžné dráhy, za objekt v blízkosti Země (NEO).

Vědci sledují tisíce objektů v blízkosti Země, aby zjistili, zda nejsou na kolizi s naší planetou.

• NASA monitoruje tisíce asteroidů

NASA monitoruje téměř 28 000 známých asteroidů poblíž Země a Nové objevy asteroidů Každý rok prý přibývá po tisících.

V této souvislosti NASA doufá, že v roce 2026 spustí misi Near-Earth Object Survey (NEO).

• Co je to meteorit?

Pokud meteorit vstoupí do zemské atmosféry, začne se vypařovat a stane se meteoritem.

Na Zemi by to vypadalo jako pruh světla na obloze, protože skála hoří, a může to vypadat jako ohnivá koule nebo „jasná hvězda“.

Pokud se meteor zcela nevypaří a přežije cestu zemskou atmosférou, může přistát na Zemi a stát se meteorem.

• Rozdíl mezi asteroidy, meteority a kometami, část třetí

Stejně jako asteroidy obíhá kometa kolem Slunce.

Kometa však místo toho, aby byla z velké části vyrobena z kamene, obsahuje spoustu ledu a plynu, které mohou tvořit úžasné ohony, které po ní zůstaly v důsledku odpařování ledu a prachu.

„Mají šířku od několika mil do desítek mil, ale jak obíhají blízko Slunce, zahřívají se a uvolňují plyny a prach do žhnoucí hlavy, která by mohla být větší než planeta.“ NASA zmíněno.

• Rozdíl mezi asteroidy, meteority a kometami pokračuje

Když se dva asteroidy navzájem srazí, malé kousky, které se oddělí, se nazývají meteority.

Meteority jsou objekty ve vesmíru, jejichž velikost se pohybuje od prachových zrn po malé asteroidy. Představte si je jako „vesmírné kameny“, NASA zmíněno.

• Rozdíl mezi asteroidy, meteority a komety

Asteroid je malé kamenné těleso, které obíhá kolem Slunce.

Je to „skalnatý, bez vzduchu pozůstatek, který zbyl z raného formování naší sluneční soustavy asi před 4,6 miliardami let,“ NASA odhalit.

Většina z nich se nachází v pásu asteroidů (mezi Marsem a Jupiterem).

Ale lze ji nalézt kdekoli, včetně cesty, která může ovlivnit Zemi.

• Vyřešte hádanku s asteroidy, pokračujte

V současné době je teorie, že Ryugu vznikl z trosek, které zanechala srážka dvou větších asteroidyTo však nevysvětluje, proč asteroid obsahuje velmi vysoké procento organického obsahu. NEWSWEEK vypíchnut.

Nové výsledky zveřejněny v Astrophysical Journal Letters Znamená to, že Ryugu je ve skutečnosti pozůstatkem mrtvého nebo stalkera kometa.

Nová teorie tvrdí, že kometa ztrácí svůj ledový obsah způsobem, který by mohl skončit s vlastními „jedinečnými vlastnostmi“.

„V závislosti na tom, zda byl Ryugu původně asteroid nebo kometa, zažilo úplně jiné prostředí,“ řekla hlavní autorka Miura Newsweek.

Asteroidy vznikly v teplých oblastech relativně blízko Slunce. Na druhou stranu komety vznikaly v chladnějším prostředí daleko od Slunce.“

„Předpokládejme, že Ryugu byl původně asteroid z vrcholu své hlavy, znamená to přehlédnout možnost, že Ryugu je v chladném prostředí.“

• Vyřešíte hádanku s asteroidy?

Výzkumníci možná „vyřešili záhady kolem původu rotujícího, vysoce tvarovaného asteroidu Ryugu,“ NEWSWEEK zmíněno.

Ve skutečnosti to mohou být pozůstatky mrtvé komety.

Vesmírná mise Hayabusa2 vrátila v roce 2020 vzorky a snímky z vesmírné skály Asteroid 162173, známé také jako Ryugu.

Středisko NASA pro studium objektů v blízkosti Země jej klasifikovalo jako potenciálně nebezpečný asteroid.

Údaje z této mise ukázaly, že asteroid měl „tvar rotačního vrcholu“ a že to byl „volný kopec suti vázaného gravitací“ s velkým množstvím organické hmoty.

• Co je to exoplaneta?

Exoplanety jsou planety mimo naši sluneční soustavu. Byly objeveny tisíce od osmdesátých let.

Kromě toho, že jsou potenciálními místy pro mimozemský život, poskytují příležitosti k lepšímu pochopení vývoje vesmíru.

Podle vnější planety NASA DatabázeZ 10 letos nalezených exoplanet je šest větších než Jupiter.

• Předpověď TESS

papír Publikováno online Minulý měsíc předpověděl, kolik exoplanet TESS najde během své sedmileté mise.

Podle učenců agentura Kosmická loď k lovu exoplanet Do roku 2024 odhalí více než 12 000 exoplanet.

Výzkumníci z Massachusettského technologického institutu provedli své výpočty s použitím údajů, které kosmická sonda shromáždila v dosavadní hodnotě 287 milionů dolarů.

• Co TESS zatím našel

zatím, TESS našel Téměř 5 000 světů všech tvarů a velikostí, včetně plynných obrů, ledových světů podobných Neptunu a takzvaných super-Zemí.

Hmotnost obří Země je vyšší než hmotnost naší planety pod hmotností ledových obrů Uranu a Neptunu.

• Hledání mimozemského života

Program byl spuštěn Tranzit družice k průzkumu vnějších planet TESS je vesmírný dalekohled určený k hledání neobjevených světů.

Prohledává oblast 400krát větší, než je oblast pokrytá misí Kepler, a snaží se najít kandidáty, kteří by mohli hostit mimozemský život.

• Jak daleko je asteroid 138971 od Země?

Natáčeli jsme 4. března z odhadované vzdálenosti 3 miliony mil.

Pro srovnání, Měsíc je jen asi 238 900 mil daleko.

Několik milionů mil se může zdát velmi daleko, ale ve skutečnosti je to velmi blízko, pokud jde o oblast.

• Co je asteroid 138971?

Asteroid 138971 (2001 CB21) byl údajně široký 4 265 stop.

Díky tomu byl třikrát větší než Empire State Building.

Empire State Building je vysoká asi 1 453 stop, takže by byla bledší ve srovnání s asteroidem 138971 (2001 CB21).

NASA zařadila asteroid na svůj seznam „přiblížení k Zemi“.

• Systém drcení asteroidů, část třetí

Profesorův PI systém je navržen tak, aby vystoupal k blízkému asteroidu a v případě potřeby jej prorazil tyčemi. Tyto mříže budou obsahovat výbušniny, které lze odpálit a Odtrhněte asteroid dříve, než dopadne na Zemi.

Lubin by chtěl, aby kusy asteroidu měly průměr menší než 33 stop, pokud by taková exploze byla někdy potřeba.

Tyto vesmírné kameny by pak měly vytvořit mrak trosek, které by stále mohly zasáhnout Zemi, ale doufáme, že se mnoho z nich místo toho rozpadne do zemské atmosféry.

Účinnost systému PI závisí na věcech, jako je velikost asteroidu a jak blízko byl Zemi v době „drcení“.

Lubin říká, že jeho systém by mohl jednoho dne obíhat Zemi a být připraven na jakékoli náhlé asteroidy soudného dne, které mají potenciál nás dorazit.

• Systém havárie asteroidů pokračuje

Profesor Lubin si myslí, že to bude naše nejlepší šance Chraňte Zemi před ničivou srážkou asteroidu.

podle vesmír dnesProfesor již dříve představil svůj obranný systém na konferenci Planetary Defense Conference v roce 2021 a jeho nápad si všimla NASA.

Nyní je držitelem ceny Phase 1 Award v programu NASA Innovative Advanced Concepts (NIAC).

Lubin dříve poznamenal: „Lidstvo zatím uniklo rozsáhlé katastrofě, kterou navštívili naši předchozí nájemníci, ale spoléhat se na „štěstí“ je špatná dlouhodobá strategie.“

Nechceme se přece vydat cestou dinosaurů.

READ  Neandertálské děti byly stejně nepříjemné jako lidské děti