Cíle hubnutí: Nezměněná vítězství ukazují, že vaše tréninky fungují

Při vytváření konzistentní cvičební rutiny je při sledování pokroku běžné dívat se přímo na měřítko. Nízká čísla však nejsou jediným ukazatelem úspěchu. Existuje mnoho dalších pozitivních znaků, které je třeba hledat, pokud jde o cvičení.

Podle některých lidí je ztráta nebo udržování hmotnosti spojeno se zlepšenou sebeúctou a uspokojením studie. I bez nutného hubnutí je Průvodce Že fitness trénink může vést k lepší náladě a lepšímu pracovnímu chování.

Tato velká vítězství nejsou skutečná a jejich potvrzení je nezbytné pro udržení dobrého přístupu k cvičení. Oslava těchto alternativních milníků vám pomůže zůstat motivovanou při dosahování vašich cílů v oblasti hmotnosti.

Ztráta hmotnosti vyžaduje čas, ale to neznamená, že neděláte pokrok. Až příště zatočíte očima směrem k Váhám, zkuste věnovat pozornost některým z těchto dalších indikátorů úspěchu.

Vaše kalhoty jsou pružnější

Máte kalhoty, které se vždy cítí trochu těsné? Vyzkoušejte tato cvičení po cvičení pravidelně a pravděpodobně pocítíte změnu ve způsobu jeho fungování. V závislosti na oblastech, na které se během tréninku zaměřujete, je běžné, že se kalhoty cítí lépe, když ztrácíte tuk a naberete svaly.

Pokud je hubnutí jedním z vašich cvičebních cílů, doporučuji kromě kardia pracovat i na základních cvicích. Po nějaké době by oblast pasu a břicha měla vypadat symetrickěji a definovaněji. To ale neznamená, že se číslo na stupnici drasticky změní.

Základní cvičení často vedou k růstu svalů, což znamená, že nemusíte hned vidět změnu hmotnosti, kterou hledáte. Věnování pozornosti tomu, jak vám sedí kalhoty, však může hodně říci o vašem pokroku.

Pevnější řemínek na podprsence

Pokud jste schopni upevnit řemínek podprsenky o něco pevněji než dříve, pravděpodobně děláte pokrok ve cvičení. Podobně, jak vám sedí kalhoty, může vaše velikost podprsenky hodně říci o úspěchu vašeho cvičení.

READ  Statistiky pro COVID-19 | 24. května 2021 | Ztracená základna pobřeží

Cvičení zaměřená na oblast hrudníku pomáhají tónovat ramena, záda a hrudník. Tato cvičení mohou zahrnovat tlaky na lavičce, kliky a mouchy na hrudi. Pokud jste tato cvičení nedávno začlenili do své tréninkové rutiny a viděli jste změnu ve způsobu, jakým vám sedí podprsenka, jste určitě na cestě k úspěchu.

Máte více energie

Fyzická aktivita byla spojena se zvýšenou úrovní energie. Některé výzkumy naznačují, že aerobní cvičení pomáhá zmírnit příznaky Deprese. To souvisí se zvýšenou hladinou endorfinů, které mohou být výsledkem cvičení.
Zvýšení úrovně vaší aktivity je prvním krokem ke snížení krevního tlaku a cholesterolu

Endorfiny jsou hormony, které se uvolňují, když potřebujeme energii, takže má smysl, že cvičení by vedlo k vyšším hladinám endorfinů v našem těle. Po neustálém cvičení se mnoho mých klientů na hubnutí stalo závislých na pocitu, který tyto hormony vyvolávají. Toto je někdy známé jako „běžecká euforie“, což je zdravý a motivující pocit.

Cvičení vám také může pomoci získat kvalitní noční spánek. Vzhledem k tomu, že díky dobrému spánku se ráno cítíme svěží, můžete po celý den pociťovat další zvýšení energie.

Zlepšili jste výdrž

Viděl jsem, jak se mnoho mých klientů zlepšilo ve vytrvalosti poté, co se drželo důsledné rutiny. Je obvyklé, že se moji klienti na začátku své cesty ke snižování hmotnosti snaží překonat svoji rutinu. Po nějaké době však zjistím, že jsou schopni projít stejnou rutinou snadněji a rychleji.

To je, jak dlouho trvá, než vaše tělo odpadne, když přestanete cvičit

Uběhnout míli může být náročné pro někoho, kdo nezná kardiovaskulární cvičení. Ale po 10 dnech nepřetržitého tréninku je běh míle snazší a snazší. Je to proto, že zvýšená vytrvalost pomáhá udržovat zdravé srdce a oběhový systém.

Zlepšení vytrvalosti usnadňuje každodenní činnosti. Lezení po schodech a chůze mohou být snadné, pokud se budete nějakou dobu držet cvičební rutiny. Ten pocit pohody, spolu s přívalem energie, který budete cítit, jak budete postupovat, má větší hodnotu než číslo na stupnici.

READ  Čína může mít monopol na vesmírné stanice

Možná toužíte po méně cukru

Po tréninku pravděpodobně nebudete chtít sladká jídla. Cvičení spouští uvolňování serotoninu, hormonu zlepšujícího náladu. Jelikož mnozí z nás považují sladká jídla a občerstvení za lahůdku, stane se po dlouhém dni způsobem, jak se odměnit.

Cvičení nám však přirozeně poskytuje posilovač nálady, který obvykle hledáme u sladkostí. Místo toho, abychom si udělali radost jídlem, nám cvičení pomáhá dosáhnout těchto pocitů přirozeně, což snižuje pravděpodobnost přejídání se sladkým občerstvením.

Toto snížení chutí na svačiny v kombinaci se zvýšeným cvičením nám nakonec pomůže dosáhnout našich cílů v oblasti hubnutí v průběhu času. Pokud se vaše touha po cukru snížila od začátku cvičení, poblahopřejte si k pokroku a užijte si zaslouženou náladu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *