Dietoložka Rebecca Gawthorne uvádí seznam nejlepších „nezdravých“ potravin, které jsou pro vás skutečně dobré

Od bílých brambor po tofu, mraženou zeleninu a dokonce i chléb: dietolog vyvrací mýty, že některé potraviny jsou „škodlivé pro zdraví“

  • Výživová poradkyně ze Sydney odhalila zdravější potraviny, než si myslíte
  • Rebecca Gawthorne (33) uvedla na seznam potravin, které si lidé myslí, že jsou pro vás „špatná“, ale nejsou
  • Bílé brambory jsou syté, výživné a zdravý zdroj sacharidů
  • 33letý muž také uvedl, že celozrnné pečivo je bohaté na živiny a vlákninu
  • Mezi další zdravé potraviny patří tofu, konzervovaná čočka, sušené ovoce a konzervované fazole

Přední australská odbornice na výživu odhalila své oblíbené potraviny, o kterých si mnozí myslí, že jsou nezdravé, ale ve skutečnosti jsou pro vás dobré.

Rebecca Gawthorne sdílela video „Pojď nakupovat se mnou“ se 155 000 sledujícími na Instagramu a uvedla zdravá, ale stále notoricky známá jídla včetně bílých brambor, mražené zeleniny a celozrnného chleba.

„Tyto potraviny mívají negativní pověst, ale ve skutečnosti jsou velmi výživné!“ Sydneyina matka napsala v popisku.

Přejděte dolů na video

Výživová poradkyně ze Sydney Rebecca Gawthorne (na obrázku) vyvrátila mýtus, že některá „špatná“ jídla včetně chleba, brambor, sušeného ovoce a tofu jsou pro vás špatná.

Bílé brambory jsou často považovány za jednu z nejvíce nezdravých druhů zeleniny, protože mají vysoký obsah sacharidů a škrobu, ale Rebecca řekla, že

33letý dietoložka řekl, že mražená zelenina je vhodnou alternativou k čerstvým produktům, protože při rychlém zmrazení si zachovává přibližně stejné množství živin.

33letý muž řekl, že bílé brambory jsou zdravým zdrojem sacharidů, živin a prebiotik, pokud jsou vařené a chlazené, zatímco mražená zelenina je stejně výživná jako čerstvá.

Bílé brambory jsou často považovány za jednu z nejvíce nezdravých druhů zeleniny, protože mají vysoký obsah sacharidů a škrobu, ale Rebecca řekla, že jsou „sytící a výživné“.

READ  Řezba z kostí naznačuje, že neandertálci měli schopnost myslet symbolicky

„Jsou zdravým zdrojem sacharidů a dalších živin a dobrým zdrojem prebiotik, pokud jsou vařené a chlazené,“ napsala.

I když existují některé nadměrně zpracované druhy chleba, které pro vás nejsou příliš dobré, Rebecca řekla, že celozrnné odrůdy mají mnoho nutričních výhod.

„Celozrnný chléb je vynikajícím zdrojem pomalu se spalujících sacharidů, bohatým na živiny a dobrým zdrojem vlákniny pro zdravé trávení,“ vysvětlila.

33letý dietoložka řekl, že mražená zelenina je vhodnou alternativou k čerstvým produktům, protože při rychlém zmrazení si zachovává přibližně stejné množství živin.

Rebecca říká, že tradiční sušené ovoce neobsahuje žádný přidaný cukr a je vhodnou alternativou čerstvého ovoce bohatého na živiny

Rebecca řekla, že konzervovaná čočka a fazole jsou skvělé

Řekla, že konvenční sušené ovoce nebude obsahovat přidaný cukr, jak se mnozí domnívají, a že konzervované fazole a čočka jsou „velmi všestranným zdrojem rostlinných bílkovin, vlákniny a minerálů.“

„Tofu je skvělým zdrojem rostlinných bílkovin a nemění hormony, jak mnozí tvrdí,“ řekla Rebecca.

„Také bohaté na vápník, pokud si vyberete sadu obsahující vápník (hledejte na ingrediencích síran vápenatý 516).“

Rebecca říká, že tradiční sušené ovoce neobsahuje žádný přidaný cukr a je vhodnou alternativou čerstvého ovoce bohatého na živiny.

Rebecca uvedla, že konzervovaná čočka a fazole jsou „velmi všestranným zdrojem rostlinných bílkovin, vlákniny a minerálů“ a že mražené bobule jsou skvělou alternativou k čerstvým, mimosezónním nebo drahým bobulem.

„Jsou bohaté na vitamíny, vlákninu a další prospěšné rostlinné sloučeniny,“ řekla.

Nakonec Rebecca rozbila mýtus, že čerstvé ovoce může mít vysoký obsah cukru, a řekla, že bylo prokázáno, že pomáhá udržovat zdravou váhu.

„Je to dobrý zdroj přírodních cukrů spolu s mnoha dalšími vitamíny, minerály, vlákninou a antioxidanty,“ řekla.

Rebecca Gawthorne sdílí více zdravých potravin, než si myslíte

1. Mražená zelenina – pohodlná alternativa čerstvé zeleniny. Sbírejte zmrazené, aby zůstaly téměř stejné, a v některých případech jako špenát jsou výživnější než čerstvá zelenina

2. Tofu – skvělý zdroj rostlinných bílkovin a nemění hormony, jak mnozí tvrdí. Bohaté na vápník, pokud se rozhodnete pro skupinu vápníku (hledejte na ingrediencích síran vápenatý 516).

3. Sušené ovoce – Běžné sušené ovoce neobsahuje žádný přidaný cukr a je vhodnou alternativou čerstvého ovoce, které je bohaté na mnoho živin.

4. Celozrnný chléb – vynikající zdroj pomalu se spalujících sacharidů, bohatý na živiny a dobrý zdroj vlákniny pro zdravé trávení.

5. Čočka v konzervě – pohodlný a všestranný zdroj rostlinných bílkovin, vlákniny a mnoha vitamínů a minerálů.

6. Mražené bobule – Vynikající alternativa k čerstvým bobulovým plodům, zvláště když nejsou v sezóně nebo jsou příliš drahé. Bohaté na vitamíny, vlákninu a další prospěšné rostlinné sloučeniny.

7. Bílé brambory – syté a výživné. Jsou zdravým zdrojem sacharidů a dalších živin a dobrým zdrojem prebiotik, pokud jsou vařené a chlazené.

8. Čerstvé ovoce – neobsahuje mnoho cukru a bylo prokázáno, že pomáhá udržovat zdravou váhu. Dobrý zdroj přírodních cukrů spolu s mnoha dalšími vitamíny, minerály, vlákninou a antioxidanty.

Mnoho fanoušků Rebeccy v komentářích bylo vděčných za užitečné rady ohledně výživy.

‚Ano!! Brambory, chléb a ovocné noci na cestách. Děkujeme za upozornění na dezinformaci o výživě Rebecco! křičel jeden z následovníků.

‚všechny tyto! Zejména chleba. Chléb zažívá hodně nenávisti. Další napsal: Je mi z toho smutno.

„Ano, bílé brambory jsou zdravé,“ poznamenal třetí.

Další řekl: „Spousta lidí si neuvědomuje, jak zdravé jsou některé z těchto položek ve skutečnosti – zejména mražená zelenina.“

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.