Probíhá recenze World of Warcraft: Dragonflight

Nejnovější rozšíření World of Warcraft začala pečlivě napsaným, příběhem nabitým a poněkud znepokojivým scénářem na kolejích. Zdá se, že Dragonflight zmínil, že se jedná o MMORPG a Musíte se rozhodnout, jaký druh dobrodružství chci zažít. Hned z lodi na rozlehlých a krásných Dračích ostrovech se setkáte s minimalistickým držením rukou a čtyřmi obrovskými novými oblastmi k prozkoumání. Je to, jako by se Blizzard konečně naučil důvěřovat nám, že najdeme zábavu bez dozoru, a nechal nás znovu vést svět. Ještě mě čeká spousta tohoto rozšíření, které si musím zahrát, ale už teď je docela osvěžující.

Od této chvíle jsem postoupil z 60 na 67 a prozkoumal dvě ze čtyř hlavních oblastí Dragonflight. Opravdu létají – slovní hříčka – což je trochu frustrující. Jsem mnohem více hráč typu „cesta je důležitější než cíl“ než někdo, kdo si myslí, že „skutečná“ hra začíná pouze na maximální úrovni. Díky tomu nové talentové body, které jsem cestou získal, rozhodně pomohly mým postavám vyniknout samy o sobě. Mám pocit, že mnohem lépe rozumím tomu, kam bojoví návrháři mířili se specifikacemi jako Marksmanship Hunter a Preservation Evoker, nyní, když mám úplnější sadu nástrojů pro práci.

Tyto oblasti jsou také velmi cool. Kontrast mezi vulkanickou pustinou a zelenými říčními údolími The Waking Shores je ohromující předehrou k expanzi. A obsahuje některé z nejlepších psaní vedlejších úkolů, jaké jsem ve WoW za dlouhou dobu viděl. Jedním z mých oblíbených úkolů bylo sedět a poslouchat červeného draka, proměněného v pokorného trolla, a mluvit o všech jeho lítosti a bolesti z toho, že byl na 10 000 let vyhoštěn ze své vlasti.

Jedna z dalších věcí, které se mi líbily, bylo cestovat pomalu, pěšky, s klanem kentaurů na jejich posvátná místa setkávání a zastavovat se u jámy na lovecké závody. Tyto druhy srdečných, nezapomenutelných okamžiků jsou skutečně to nejlepší z World of Warcraft. Zdá se, že tu jsou láskyplně Zvedám ti hlavu a připomínám ti, ať si nespěcháš, buď jen na chvíli v tomto krásném světě.

READ  Nový port USB-C v iPhone 15 odemyká výkonnou podporu pro externí displeje

Suita a modlitba

Pokud je to pro vás příliš pomalé, myslím, že budete milovat nový systém jízdy na drakech. Při přibližování krajiny až trojnásobnou rychlostí oproti tradičním „létajícím“ držákům na WoW mám pocit, že se nikdy nemohu vrátit k tomu starému systému. Síla, která omezuje dračí výdrž, může být zpočátku trochu omezující. Vypěstoval jsem si zvyk opustit hru a zkontrolovat své sporné přátele pokaždé, když jsem nucen zaskočit a čekat na dobití, protože během tohoto výpadku často nemám nic užitečného ani zábavného.

Ale je neuvěřitelné, když se vznášíte, pohybujete se a potápíte s hmatatelným pocitem hybnosti a fyzičnosti, který WoW obvykle postrádá. Omezení schopností vašeho prvního draka je silnou pobídkou k lovu skrytých avatarů, které vám umožní jít výš, dál a rychleji, což byla jedna z mých oblíbených činností – spolu s kurzy jízdy na drakech, které vás odměňují za lepší a lepší časy.

Nejsem velkým fanouškem toho, jak ovládat myš a klávesnici. Zdá se, že prosí o konzolovou podporu, o které se dlouho šuškalo, ale ve skutečnosti se nikdy neukázala. Kromě toho stále existují určité technické problémy. Pokud letíte ze strmého svahu dostatečně vysokou rychlostí, můžete havarovat a spustit přihlašovací obrazovku. Dokonce i dva z mých kolegů z cechu se po nějakou dobu nemohli znovu přihlásit.

dračí tanec

Hlavní příběh mě zatím tak úplně nezaujal jako vedlejší úkoly. Pokud jste nevystopovali všechny tradice, které vzešly ze hry a které vedly k Dragonflight, možná budete trochu zmatení, proč jste tady vůbec. Mezi velkými dobráky je určité napětí, ale je to trochu stresující. Noví padouši, Primal Dragons a jejich lidští přisluhovači, Primals, ještě nevyvolali dojem, že jsou složití nebo zajímaví padouši. Zdá se, že v rámci Black Dragonflight se schyluje alespoň k nějaké nástupnické krizi, která slibuje, že v budoucnu přinese zajímavé příběhy. Ale první dungeon, Ruby Life Pools, je docela přímočarý a nezapomenutelný mimo poněkud výbušnou závěrečnou bitvu.

READ  Nintendo oznamuje příští týden událost Pokémon Presents

Všechno je to ale zatím stranou, protože mě tolik baví prozkoumávat ostrovy a nadchnout se pro menší dobrodružství, která znovu nezahrnují osud světa. To mi dává pocit, že jsem hrál 2004 Vanilla WoW víc než WoW Classic. Mocní hráči jako Dračí královna Alexstrasza nebo domýšlivý princ Wrathion by mě mohli nazvat „hrdinou“, ale většinou se cítím stejně nabitý energií jako v dobách svých dobrodruhů na volné noze, když mě někdo v lese požádal, abych se šel shromáždit. dvanáct medvědích oslů za jeho oslí guláš. Cítíš se dobře.

Oslovil mě i rozšířený crafting systém. Toto je jednoduše nejlepší hra World of Warcraft všech dob pro fanoušky craftování a okouzlování vlastních skvělých věcí, s různou kvalitou materiálů a různými výsledky pro hotové produkty na základě vaší úrovně dovedností a možností postupu. Když sám vyrábím kožené kalhoty úrovně 5, vím, že každá statistika těchto padouchů je tak vysoká, jak jen může být, protože moje dovednosti v kožených kalhotách výrazně převyšují požadavky receptury, protože se specializuji konkrétně na kožené kalhoty, a protože jsem se rozhodl při jejich výrobě používejte pouze ty nejlepší medvědy. Tyto kalhoty budou vyhledávány pro mou zručnost, obětavost a pověst řemeslníka. Existuje mnoho párů kožených kalhot. Ale ty je chceš, protože udělat je.

Stále je vidět více než polovina rozšíření, takže tuto recenzi aktualizuji, jak bude moje cesta pokračovat. Nerad bych skóroval na Dragonflight, než uvidím nový raid, který je aktuálně naplánovaný na 12. prosince. Ale v tuto chvíli? I když by mi mohl chybět duch inovací, který procházel určitými částmi Shadowlands – přál bych si, aby něco jako Torghast fungovalo lépe, kde mi to nepřipadá jako dřina, ale přesto umožňuje sólovým hráčům, jako jsem já, v podstatě otestovat naše dovednosti a master the class – zdá se, že přístup je návrat k základům pro toto rozšíření se zatím vyplácí. Pozitivní reakce na WoW Classic jasně inspirovala některé duše-hledání v Blizzardu na základě jejich nedávných rozhovorů, a i když to může skončit jako „rok přestavby“ pro moderní WoW, pokládané základy jsou silné základy.

READ  Arkan doufá, že Microsoft Redfall buď zruší, nebo restartuje