Recenze fan Stream (Přepnout eShop) |  Nintendo Live

Recenze fan Stream (Přepnout eShop) | Nintendo Live

Pokud hledáte retro závody, Switch nemusíte hledat daleko. přísloví Hotshot závodyA Retro závody formuleA Horizon Chase Turbo a verze Sega Ages Závod Virtua A mimo dosah Zajistilo, že každý, kdo má zájem o závodní hru ze sbírky starých vozidel, byl prakticky rozmazlený.

proud ventilátoru je nejnovější hrou, která byla přidána do tohoto stále se rozrůstajícího seznamu, a vzhledem k tomu, že jiné hry v minulosti vyzkoušely její vzhled ve stylu 80. let (koukáme na vás, Overdrive 80. let), její umělecký styl se v dnešní době nezdá být nijak výjimečný. Naštěstí je pod ní stále velmi zajímavá závodní hra, která se stala poněkud nadužívanou estetikou.

Hra je jasně inspirována arkádovými závodníky z 80. let, jako je Out Run (plus další titul Sega, ke kterému se ještě dostaneme), s vysokorychlostními silničními závody a komicky dlouhými zatáčkami téměř na denním pořádku. Ve snaze přidat určitou rozmanitost akcím však existuje několik přístupů, z nichž každý směřuje akci jiným směrem.

Grand Prix je váš obvyklý model Mario Kart Situace, kdy získáte tři poháry skládající se z několika závodů s body přidělenými podle toho, kde skončíte. Mezitím je Grand Tour velmi podobná Out Run, kde se musíte během stanovené doby propracovat pěti propojenými etapami, přičemž na konci každé etapy jsou rozvětvení, které určují, kde skončíte příště. Pak je tu Cannonball, který je podobný Grand Tour, ale s větším množstvím přizpůsobení, což vám umožní vytvořit jeden dlouhý závod s až 30 etapami, které si můžete ručně vybrat z 15 dostupných tratí.

Jak již bylo zmíněno dříve, jakmile jste na samotné silnici, je hlavním efektem Out Run, ale je to zajímavý hybrid, protože i když jeho vzhled jasně vychází z originálu Sega z roku 1986, ovládání obsahuje mechaniku powerlide, která vypadá mnohem více jako to. Polygonální pokračování mimo rozsah 2.

READ  Náhodně: Trenéři Pokémon Scarlet a Violet odhalili legendární závadu BLJ

I když je možné projet většinu zatáček jednoduše zatáčením a brzděním v případě potřeby, pro efektivní zatáčení na každé dráze budete muset zvládnout tvrdé klouzání. To se provádí krátkým ťuknutím na brzdové tlačítko a poté opět sešlápnutím plynového pedálu a jeho vykývnutím ze zadní části vozu. Na silný proud fanoušků je potřeba několik závodů, než si zvyknete, protože načasování je rozhodující: začněte příliš brzy nebo příliš pozdě a na scénu se dostanete (samozřejmě překlopí styl Out Run). Jakmile jej nainstalujete, může být velmi uspokojující houpat se ve velmi ostré zatáčce, protože zadní část vašeho vozu se jen stěží vyhne odhrnutí mnoha překážek na straně dráhy.

Design trati však může zpočátku vést k frustrujícím momentům. Mnoho tratí je navrženo tak, že některé zatáčky vedou přímo do protisměrných zatáček bez varování, což znamená, že pokud nevíte, že přijíždějí, téměř jistě nestihnete vytáhnout druhý smyk včas a spadneš.

To je do jisté míry vyřešeno přidáním tlačítka pro převíjení, které vám umožní opakovat akci o několik sekund později, což vám umožní předvídat odbočku, ale realisticky to vypadá jako papír na trhlinách: nemusíte spoléhat na systém převíjení, dokonce ani na tratích, které jsou pro vás nové. Samozřejmě, jak se budete učit každou fázi, nakonec si zapamatujete, co rychle mění kulky v opačné otáčky, což znamená, že to bude časem menší problém, ale přesto to může být během prvních několika hodin hraní otravné.

Samozřejmě je třeba zvláště zmínit grafiku hry, která je efektivně zpracována chytře tím, že se snaží replikovat pseudo 3D styl závodních her Sega Super Scaler jako Out Run a Super vydrž. Zatímco hra je technicky 3D a její tratě jsou polygonové, auta a scenérie vypadají jako skřítci. Když přiblížíte stopy vysokou rychlostí (zejména když jsou aktivovány astronomické streamy) rychlostí 60 snímků za sekundu, efekt může být opravdu působivý. Osobně možná máme za sebou celá 80. léta, ale když je to dobře zvládnuté, je to dobře zvládnuté.

READ  Horizon Forbidden West je nejočekávanější PS5 hrou na základě nové ankety

Jedna věc, která nás zaujala jako obzvláště zvláštní, byl způsob, jakým se ve streamu fanoušků objevilo mnoho odkazů ježek Sonic Řetězec bez zjevného důvodu. Mezi 15 tratěmi ve hře má sedm z nich stejný název jako Sonic resp Sonic R Fáze (Chemical Factory, Ice Cap, Emerald Hills, Resort Island atd.), zatímco výhra na obrazovce s trofejí vám poskytne speciální oslavu, kde je vaše trofej obklopena něčím, co lze popsat pouze jako smaragdy chaosu. Závody Grand Prix se nazývají „Acts“ (a jsou prezentovány s úvodní obrazovkou stejnou jako v 16bitových hrách Sonic) a odpočítávání 3-2-1 využívá design výrazně inspirovaný sonická mánie.

Pochopíme to, pokud je Sonic spojen se hrou jakýmkoli způsobem, slabým nebo jiným, ale spojení – mimo Rychlost Je to tak náhodné, že se zdá, že všechno není na místě. Podivné gesto tady nebo tam bude jedna věc, ale odkazy jsou tak časté, že kdokoli dobře zběhlý v Sonic to nemusí nutně ocenit: pravděpodobně se nechá rozptýlit a bude se divit, proč tam jsou. Existuje pocta něčemu a existuje pouze hromadění odkazů na to ve velkém bez rýmu a důvodu.

Hudba je také mix. Jsou vaším typickým pomocníkem k retro soundtracku ve stylu 80. let, ale nic z toho neklapalo tak, aby nás přinutilo zvýšit hlasitost ve sluchátkách. Je to „bezpečná“ sbírka kousků, které odpovídají estetice, aniž byste museli zacházet příliš daleko, abyste vytvořili skutečně nezapomenutelné kapely. Je to jedna z těch situací, kdy kdyby hudba nebyla, její absence by byla patrná, ale její přítomnost není nijak patrná.

Navzdory negativitě v této recenzi je třeba si z ní odnést jednu hlavní věc, a to to, že v podstatě je zde k dispozici několik solidních závodních akcí, jakmile si zvyknete na ovladatelnost a zatáčky přicházející z ničeho nic. I díky rozumné ceně je to naprosto přijatelný závoďák, pokud hledáte něco jiného, ​​co by vás na pár hodin zabavilo.

READ  Připravuje se Ninja Gaiden a Dead or Alive Reboot

K dispozici je také místní multiplayer pro 2-4 hráče na rozdělené obrazovce, který zahrnuje téměř všechny režimy pro jednoho hráče (jedinou výjimkou je Grand Tour kvůli jeho více tratím). Na rozdělené obrazovce vše stále funguje dobře a plynule, takže je to další dobrá volba pro ty, kteří hledají nějaké místní výhody závodů pro více hráčů.

Můžeme mít pocit, že styl 80. let je nadužívaný a plazící se proud vzduchu ho nijak zásadně neposouvá kupředu, ale estetika a hudba očividně vyhovují osobnímu vkusu, takže váš kilometrový výkon se může (říkat) lišit. Nakonec tu zbývá udělat jen tolik, abyste ospravedlnili relativně nízkou cenu, za kterou se hra prodává, takže se rozhodně nebudete cítit zkrátka, pokud si ji koupíte.