Lost Ark: Steam Review Round-Up

Screenshot tří postav ze Lost Ark.

obrázek: Smilegate / Kotaku

Počítačová Breakout akční MMORPG chybějící rakev Poprvé byl vydán v Jižní Koreji v roce 2019. Teprve začátkem tohoto měsíce byl konečně vydán v USA a Evropě. Rychle se stala jednou z nejpopulárnějších her v celé historii Steamu, S více než 1,3 milionu aktivních hráčů minulý víkend. Aktuálně je to jednička nejhranější hry na službě, předčí klasické opory jako např Counter-Strike: Běž! A Dota 2. A když hraje tolik lidí, měli byste si myslet, že existuje spousta recenzí na Steamu.

Celkově, Steam recenze pro chybějící rakev Bylo to pozitivní. Hra však stále bojuje s dlouhými frontami na serverech v Evropě, DiabloStejně jako MMO zaznamenalo nárůst negativních recenzí. To se odráží v některých nejoblíbenějších recenzích na Steamu, přičemž někteří hráči dokonce sdílejí různé recepty na jídlo, které si můžete připravit na počkání online. Jiní komentují, jak čekali roky na hraní této hry, jak bylo poprvé oznámeno Smilegate v roce 2013. Takže mezi tím a problémy se serverem bylo hodně čekání.

Mnohé z recenzí, pozitivních i negativních, vyjadřují, jak moc si boj užili, často ho popisují jako uspokojivý a zábavný. To je něco, co jsem zmínil ve svých prvních dojmech ze hry. Ačkoli má pěkný příběh, jedna věc, na kterou poukázali jiní recenzenti Steamu, je, že boj je skutečně hvězdou show. Použití „Hitstops“ a velkých skupin nepřátel skutečně pomáhá pozvednout akci na vyšší úroveň než ostatní ARPG. v chybějící rakev Je to super výkonné, hlavně od začátku, což je příjemná změna oproti tomu, jak většina MMO her chodí.

Mnoho recenzí to samozřejmě také naznačuje Diablo. Je téměř nemožné o tom mluvit chybějící rakev aniž byste to udělali. Ve skutečnosti to může být nezákonné? Všichni ostatní o tom mluví Diablo když mluví o chybějící rakev Tak jsem to taky dělal – lepší bezpečí než lítost. Zajímavé je, že velké množství recenzí naznačuje, že by se Blizzard měl postarat o to, jak na to Diablo IV porovnat s chybějící rakev. Nejsem si tím jistý, ale je pravděpodobné, že z každé hry, která tak rychle přiláká tolik lidí, se lze poučit. (I když si myslím, že Blizzard…Další věci, o které se teď musíte starat.)

Někteří recenzenti Steamu poukazují na to, že hodně ztracená archa IVelmi obecné a podobné, což není chyba. Strávíte spoustu času sbíráním věcí, které můžete vzít NPC, a pak to opakujete znovu a znovu. Ale čísla jdou nahoru a to je legrace.

Obecně se zdá, že věci jdou dobře Chybí rakev. Dokonce i prudký nárůst negativních recenzí od rozhněvaných lidí, kteří se nemohli přihlásit, se zdá slábnout poté, co Smilegate a partner Amazon přidali tento týden další servery. vůle chybějící rakev Pokračovat v dominování žebříčků Steam v dohledné budoucnosti? Nevím, ale podle spousty těchto recenzí bych na to nevsázel.

Snímek obrazovky recenze Lost Ark od Steamu.

Snímek obrazovky: Steam / Kotaku

Snímek obrazovky: Steam / Kotaku