Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of Mutants recenze

Někdy vás videohra překvapí tím, že udělá něco, co nečekáte: zvrat v zápletce, nový herní mechanismus nebo nápad, který ve skutečnosti nikde jinde nevidíte. A někdy je hra přesně to, co je napsáno na plechovce: co vidíte, to dostanete, v dobrém i ve zlém. Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants je poslední hrou. Wrath of the Mutants je vylepšený port arkádové hry z roku 2017 od vývojáře Raw Thrills, velmi dobrá hra, kterou přebil nedostatek obsahu a funkcí. Je to vynikající plátek newyorské pizzy, pokud máte rádi hit, ale pouze jeden plátek; Pravděpodobně po hodině opět pocítíte hlad.

Nejprve si udělejme z cesty to, co je zřejmé: Vizuální styl, příběh a návrhy postav hry Wrath of the Mutants jsou převzaty přímo z televizního seriálu Nickelodeon z roku 2012 Je to stylové a stylově odlišné období v historii želv, ale jeho největší inspirací je vlastně klasická arkádová hra Teenage Mutant 1991's Ninja Turtles: Turtles in Time Pokud jste již dříve hráli Turtles in Time, měli byste být schopni skočit přímo do Wrath of the Mutants, protože na herní úrovni je to v podstatě podobné. Máte standardní útok, který se může zdvojnásobit jako bonus, když jste přímo u nepřátel, skok, útok skokem, kop do vody a rotující útok, který provedete stisknutím skoku a útoku současně. Jediný rozdíl, na který mohu upozornit, je to, že útoky rotací nestojí zdraví ve Wrath of the Mutants, což je vítaná změna, protože ji budete muset používat častěji, abyste zůstali naživu.

Turtles in Time je dodnes jednou z nejlepších beat 'em up her, jaké byly kdy vytvořeny, takže kopírování jejich systémů není špatná věc, ale Wrath of the Mutants díky tomu působí trochu zjednodušeně ve srovnání s moderními beat 'em. nahoru hry. Hry jako Streets of Rage 4 a Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge. Použili šablonu her jako Turtles in Time jako základ pro vybudování složitější a hlubší akce a více systémů, které odměňují mistrovství a podporují znovuhratelnost. Tím nechci želvy v čase znevažovat nebo říkat, že nedrží, protože ano, ale také to nepůsobí svěžím dojmem ve srovnání s beat 'em up hrami navrženými pro současné konzole, což je pocit, který se přenáší do Wrath. mutantů.

Vzhledem k tomu, že Wrath of the Mutants je sedm let stará arkádová hra, která předchází jakékoli z těchto moderních her, není to nijak zvlášť překvapivé. Navíc je navržen tak, aby se dal snadno zvednout a hrát a absorbovat co nejvíce čtvrtí, aniž by vás to nenávidělo, takže je pravděpodobně nespravedlivé očekávat, že do žánru přidá spoustu nuancí. Ale pokud se s ním poprvé seznámíte v roce 2024, protože tento port pro konzoli a PC je určen pro mnoho lidí, zdá se to být mnohem jednodušší, než jste možná zvyklí. Jednoduchost není nutně špatná věc, ale pokud hledáte víc, vězte, že se tady někde neskrývá.

Speciální schopnosti želv odvádějí dobrou práci při předvádění svých postav.

Skupiny želv jsou stejné jako vždy, ale je tu pár věcí, které rvačky každou chvíli oživí. První je vaše želví síla, silný speciální útok jedinečný pro každou postavu. Jakmile naplníte svůj metr tím, že zasáhnete nepřátele základními útoky katana, nunčuk, sai nebo bo, můžete uvolnit svou želví sílu a zcela zničit normální nepřátele nebo způsobit masivní poškození šéfům. Po celou dobu, co prohrajete, jste dokonce naprosto neporazitelní, což je skvělé.

READ  Ohlášen Broken Sword 6 a také 4K remaster Broken Sword 1

Ještě důležitější je, že tyto pohyby pomáhají vytvářet osobnost želv. Michelangelo používá nunčaky ke krájení pizzy ze vzduchu, když křičí: „Máme pizzu! Máme pizzu! Nemohu vám říct, proč plátky explodují, když zasáhnou nepřátele, a asi je nejlepší na to moc nemyslet, ale je to velmi Mickeyho věc, a můj kooperativní partner a já jsme se smáli pokaždé, když to jeden z nás udělal. Mezitím Raphael (nejrozzlobenější želva v historii známého vesmíru) několikrát tvrdě dopadl na zem a Leonardo se otočil. tak rychle, že vytvoří tornádo, které nasaje jeho nepřátele, promění se v Raidena z Mortal Kombat a vyvolá elektrickou bouři ze svého štábu, která šokuje všechny kolem. Je to dobrá, praštěná věc.

A pak už máte vyzvednutí zboží. Existují standardní vyzvednutí, jako jsou věci, které naplní váš želví měřák výkonu, a plné krabice na pizzu, které doplní vaše zdraví. Ale je tu také shuriken, který ničí nepřátele jediným hodem, power-up, který vám umožní otáčet se na skořápce, abyste se dostali z cesty, a Ice Cream Cat: krutý horor, který vychází z chladiče a pohybuje se jako Zabijácký králík z Monty Python a Svatý grál. Všechna sláva zmrzlinové kočičce!

Nejlepšími vylepšeními jsou však vedlejší postavy: Metalhead a Leatherhead, nejvíce traumatizovaná mutantní robotická želva na světě, respektive krokodýl. Metalhead odpaluje střely a Leatherhead zabíjí vše, co je v dohledu – obojí vyčistí obrazovku, i když se nepřátelé v oblasti úplně neobjeví, když je vyvoláte. To je jedna z úžasných věcí na kvalitě života, které si nevšimnete, dokud tam není.

Všechny tyto nástroje budete potřebovat, protože stejně jako staré beat 'em ups zde není žádné tlačítko pro uhýbání nebo blokování (budete muset skákat nebo sejít z cesty ručně) a Wrath of the Mutants na vás vrhá spoustu nepřátel. ty najednou. Je zde spousta rozmanitosti: běžní ninjové Foot Clan, ninjové s kopími, ninjové s bleskovými puškami, krysy, roboti Krang s laserovými zbraněmi, kanonicky odlišní xenomorfové a umělecká díla. Ke každému z nich musíte přistupovat také různými způsoby, abyste byli vždy připraveni.

Souboje s bossy jsou méně zajímavé, protože mnoho z nich je mechanicky podobných.

Správa měřiče síly, zdraví a předmětů želvy v prostředí přidává trochu hloubky a odměňuje vás za chytrá rozhodnutí, kdy co použít, takže rozhodování okamžik za okamžikem bude zábavné. Když Turtle Power použijete ve špatnou chvíli, bude se cítit dobře, ale jeho přítomnost otevírá zajímavé otázky. Utrácíte nyní tuto želví sílu, abyste ji mohli začít znovu stavět rychleji, nebo si ji uložte na velkou bitvu, abyste z ní vytěžili maximum? Jíte tu pizzu teď, když je vaše zdraví relativně nízké a boj je klidný, nebo se snažíte ten boj ukončit a uložit si ji pro sebe nebo pro kamaráda, pro každý případ? Dobré beaty vás nutí spravovat své zdroje a dělat rozhodnutí ve zlomku sekundy a Wrath of the Mutants tuto část eliminuje.

READ  Wordle 324 9. května Tipy Bojujete dnes s Wordle? Tři vodítka, která pomohou odpovědět | Hry | zábava

Je škoda, že bitvy s bossy jsou méně zajímavé, protože mnoho z nich je mechanicky podobných. Všichni mají například plošný útok, který musíte přeskočit, což je na prvních párkrát fajn, ale jakmile si uvědomíte, že každý boss má ten útok, tak nějak tam je. Pár bossů však zazáří díky unikátní mechanice – Rocksteadyho plamenomet, Karaiův teleport, Stockmanova schopnost létat a pouštět na vás zelené bahno atd. Stává se dobrou výzvou správně načasovat sílu vaší želvy a vyhnout se děsivějším věcem tím, že budete nezranitelní, když k nim dojde, ale ne všechny mají tyto zvraty a přál bych si, aby jich vyšlo více.

Nejlepší věcí na Wrath of the Mutants je, kolik věcí bylo přidáno pro toto domácí vydání. V podstatě je dvojnásobná oproti původní arkádové hře, přidává tři nové úrovně a šest nových bossů, včetně nového finálního bosse. Vrací se také původní hlasové obsazení z televizní show a všichni podávají dobrý výkon. Pravděpodobně nejvýraznějšími jsou zesnulý Gilbert Gottfried jako Kraang Subprime – obsazení, které je tak neuvěřitelné, jak to zní – a Kevin Michael Richardson jako Shredder, hlavně proto, že jeho hlas zní, jako by byl vykovaný v ohni umírající hvězdy. Nechápejte mě však špatně: všichni zde jsou dobří a kdybych nevěděl, že byly přidány nové linie nebo postavy, nikdy bych nebyl schopen poznat rozdíl.

Totéž platí pro nové úrovně a líbí se mi všechny tři, protože každá přidává něco zábavného. V zábavním parku se při prozkoumávání strašidelného domu vyhýbáte horským dráhám a lepenkovým příšerám v popředí i na pozadí. Nepřátelé se ve skutečnosti přesunou do fáze Dimenze X a je tam velké oko, které se vás snaží odpálit bleskem. A Shredder's Lair je, no… kde bojujete se Shredderem, a aniž byste něco kazili, je to docela fajn. Ne všichni noví bossové jsou hitem, ale několik z nich – jako Karai, Rahzar a Tiger Claw – je přinejmenším nezapomenutelných. I ty, které nejsou vtipné.

Bohužel Wrath of the Mutants není dlouhý, ani na poměry krátkého, ale sladkého beat 'em up žánru.

Bohužel ani přes všechen tento nový obsah není Wrath of the Mutants dlouhý, dokonce ani na poměry krátkého, ale sladkého beat 'em up žánru. Celou příběhovou kampaň dohrajete asi za hodinu (přibližně stejně jako Turtles in Time, ale polovinu Shredder's Revenge) a na standardní obtížnost to není nijak zvlášť obtížné, i když těžký režim může vyžadovat pár pokusů, pokud to jen zkoušíte. prorazit si cestu . Částečně je to způsobeno tím, že můžete efektivně používat dva sustainy na fázi (které jsou rozděleny mezi každého, pokud hrajete co-op) a tři životy na pokračování, abyste se dostali na konec, ale na tvrdé úrovni. za pokračování získáte pouze dva životy. Je to jednoduchá změna, která dělá věci obtížnějšími, aniž byste se cítili nespravedlivě, a nutí vás naučit se, jak se vyhnout poškození a zapamatovat si umístění hlavních vylepšení a předmětů zdraví. Za moje peníze je to nejlepší způsob, jak hrát.

READ  USB vysokonapěťový napájecí zdroj

Jakmile však tvrdě vyhrajete, není moc motivace pokračovat ve hře kromě vysokého skóre, protože neexistují žádné další režimy a nic jiného, ​​co byste mohli překonat. Je matoucí, že ani nemůžete zadat své jméno na obrazovce nejvyšších skóre; Wrath of the Mutants boduje pouze charakter, takže pokud jej hrajete s přáteli a vyměňujete si želvy, může být obtížné zjistit, kdo získal jaké skóre v úrovni.

Největší chyba Wrath of the Mutants je pravděpodobně jeho nejvíce frustrující: neexistuje žádná online kooperace. K dispozici je místní kooperativní režim až pro čtyři hráče, což je skvělé, ale znamená to, že jste omezeni na hraní s lidmi ve svém domě/bytě/bytě/RV/kanalizaci pod New York City nebo napříč Alternativní řešení pro Steam Remote Play. Toto je hra, kterou rád hraji s přáteli, kteří žijí po celých USA a mezinárodně, a bohužel neexistuje snadný způsob, jak to udělat, pokud se mnou nesedí na pohovce. Nechápejte mě špatně: Jsem zastáncem couch co-op, zejména pro bitevní hry, ale bylo by hezké mít možnost hrát s přáteli, i když nemůžeme být všichni stejně pokoj, místnost.

V Shredder's Lair jsem se také setkal s chybou pro lámání úrovní, která se objevila pouze v kooperativním režimu, kde se nepřátelé nemohli objevit, ale my jsme nemohli postupovat. Pokusili jsme se restartovat úroveň, ale znovu jsme narazili na problém. Jediným východiskem bylo použití Leatherheadových boostů, které zviditelnily všechny nepřátele na mapě. Pamatujete si, jak jsem mluvil o kvalitě života? Jakmile je zabil, mohli jsme jít dál, ale protože jsme ho již při předchozím pokusu vyvolali, nebylo cesty vpřed. To není velký problém, protože úrovně jsou poměrně krátké a strávili jsme jen pár minut tím, že jsme se vrátili tam, kde jsme byli, ale stojí za zmínku.

Všechno, co říká, lhal bych, kdybych vám řekl, že se mi Wrath of the Mutants nelíbilo. Je to solidní rytmická hra, která se hraje sólo nebo v kooperaci, obdivuhodně zachycuje vzhled a dojem z televizního pořadu a je skutečně zábavná, ať už Donnie lamentuje nad tím, že předměty zdraví, se kterými se setkáte, jsou „pizza na podlaze“ nebo Krang. Roboti křičí věci jako: „Připravte se na nežádoucí výsledky!“ Teenage Mutant Ninja Turtles je komedie, stejně jako cokoli jiného, ​​a budete muset přijít na to, co dělá tento podivný vesmír výjimečným. A ano, skartovačka říká linku. Víš který.