Studie říká, že cvičení více, než je doporučené množství pro nejdelší život

Dospělí by měli dostat 150 až 300 minut mírné fyzické aktivity nebo 75 až 150 minut intenzivní fyzické aktivity týdně, podle Světová zdravotnická organizace. Ale lidé, kteří tyto úrovně překračují, žijí déle než ti, kteří je nepřekračují.

„Je také důležité poznamenat, že jsme nenašli žádnou škodlivou asociaci mezi jednotlivci, kteří uvedli (více než čtyřikrát) doporučené minimální úrovně mírné a intenzivní fyzické aktivity pro dlouhodobý volný čas,“ dodal v e-mailu.

Mezi středně náročné aktivity patří rychlá chůze, sekání trávníku nebo hraní dvojího tenisu, zatímco k intenzivním aktivitám patří turistika, běhání nebo hraní fotbalu, Podle Harvardské školy veřejného zdraví T. H. Chana.

Lee řekl, že výsledky studie podporují současné směrnice Světové zdravotnické organizace o fyzické aktivitě, ale také posouvají vyšší úrovně, aby bylo možné vidět více výhod v delším životě.

Jak přidat více pohybu

Možná si říkáte: „10 hodin týdně mírné aktivity se zdá být hodně. Neexistuje způsob, jak mohu pracovat se všemi svými ostatními povinnostmi.“

Toto jsou nejlepší způsoby, jak zlepšit své cvičební návyky, podle studie na více než 60 000 lidech

A ano, může to vyžadovat určité odhodlání a úsilí. Studie však také ukázaly nejlepší způsoby, jak pracovat v rutině cvičení tak, aby zůstala konzistentní.

Obrovská studie zveřejněná v prosinci 2021 Ukažte, že nejlepší cvičební programy zahrnují plánování, kdy cvičit, získávání připomenutí, poskytování pobídek a odrazování od ztráty více než jednoho plánovaného cvičení za sebou.
„Pokud lidé doufají, že zvýší svou fyzickou aktivitu nebo změní své zdravotní chování, existují velmi levné poznatky o chování, které mohou být zahrnuty do programů, které jim pomohou dosáhnout většího úspěchu,“ řekla v prosinci Katie Milkman, hlavní autorka studie. . Dinan je profesorem na Wharton School na University of Pennsylvania a autorem knihy Jak se změnit: věda, jak se dostat z místa, kde jste, tam, kde chcete být. „
A nemusíte je přidávat všechny najednou. Pouhých 11 minut cvičení denně znamenalo celoživotní změnu, Podle studie z roku 2021.
Nejlepší legíny 2022 (podtrženo CNN)

Můžete ji přimět k rychlé procházce venku nebo na běžeckém pásu, udělat čtyři série tříminutových cvičení s vlastní vahou, zacvičit si jógu nebo vybrat tři veselé písničky k tanci, řekla CNN fitness přispěvatelka Dana Santas, Je to schválený platnost. Specializovaný kondiční a trenér pro mysl a tělo v profesionálním sportu.

READ  Nová studie zjistila, že lidé budou schopni se na Marsu množit, protože sperma tam může žít až 200 let

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.